Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Η ιστορία γνωριμίας με τον άντρα μου & οι ιστορίες τοκετού μου!!! (Niki Petsi)

Εγώ με τον Γιώργο γνωριστήκαμε σε ένα club μέσω μιας φίλης μου,η οποία είχε σχέση με τον ξάδερφό μου.
Αυτό έγινε το 1999.Να σας πω πως εγώ έκανα το πρώτο βήμα..
Αν και συνήθως λένε πως το κάνει ο άντρας και όχι η γυναίκα.


Δημιουργήσαμε μία σχέση και αφού όλα ήταν καλά,το 2002 αρραβωνιαστήκαμε και το 2004 κάναμε και τον γάμο μας..

Μετά φύγαμε αμέσως για να μείνουμε Κρήτη αλλά εγώ δεν άντεξα...Μου έλειπε η οικογένειά μου και η κολλητή μου,η Ειρήνη!
Είχα όμως ένα μικρό πρόβλημα και δεν μπορούσα να πιάσω παιδί..

Με μία θεραπεία που έκανα το 2005,ήρθε στον κόσμο ο Βασίλης μου και μετά από 2 χρόνια,η Χριστίνα μου!


Όταν πήγα όμως να γεννήσω τον Βασίλη μου,την ημέρα που ήμουν στο νοσοκομείο,ο μικρός μας παρουσίασε κάτι ταχυκαρδίες και έτσι τον έβγαλαν πιο νωρίς.Τώρα είναι ένα γερό παιδάκι...


Στην κόρη μου Χριστίνα,όλα ήταν μια χαρά,χωρίς προβλήματα...

Τα χεράκια της Χριστίνας μου σε ηλικία κύησης 13+1

Τώρα είμαι καλά!!...
Αγαπάω τα παιδιά μου και τον άντρα μου αλλά υπάρχουν και κάποια προβλήματα τα οποία ποστεύω πως υπάρχουν σε πολλά ζευγάρια.


Υ.Γ
Ξέχασα να σου πω πως όταν είχα σχέση με τον Γιώργο (πριν κάνουμε τον αρραβώνα),μέναμε μαζί για να γνωριστούμε και καλύτερα.

Αυτή είναι η δική μου ιστορία..Μία ιστορία πολύ απλή!:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου