Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Λίγα λόγια για 'μένα & το χόμπι μου!!:)

Καλησπέρα σε όλες τις Μαμάδες & Μέλλουσες μαμάδες!:)
 
Marshmallow σε σχήμα καρδιάς
 
Είμαι η Βιβή Κρητικού-Κωτσαδάμ & είμαι ελεύθερη επαγγελματίας..
Αλλά όπως κάθε άνθρωπος,έχω & ‘γω ένα χόμπι!
Το δικό μου χόμπι λοιπόν,είναι η μαγειρική & η δημιουργία όμορφων γλυκισμάτων!
 
Το "ταξιδάκι" μου αυτό άρχισε πριν περίπου 1 με 1.5 χρόνο κάπως έτσι..
..Ήθελα από καιρό να φτιάξω γλυφιτζούρια σε ξυλάκια αλλά όλο το ανέβαλα μιας & δεν είχα τις ειδικές θήκες για την κατασκευή τους.Παρόλ’ αυτά,είπα να δοκιμάσω να φτιάξω κάποια σχέδια & να τα προσφέρω σ’ ένα φιλικό μου ζευγάρι που θα βάφτιζε σύντομα την κορούλα του.
Αυτοσχέδια καλούπια λοιπόν,ώστε να δωρίσω στα παδάκια που θα ερχόντουσαν στη βάφτιση χειροποίητα γλυφιτζούρια!
Οι δοκιμές έγιναν με ό,τι υλικά είχα στο σπίτι & το αποτέλεσμα όπως φάνηκε αργότερα,ευχαρίστησε τους μικρούς αλλά & μεγάλους φίλους που ήταν καλεσμένοι!
Από την στιγμή αυτή είπα γιατί να μην κάνω αυτό το χόμπι λίγο πιο..”επίσημο”?!:)
 
Γλυκό του κουταλιού κεράσι
 
Θέλοντας να εξελιχθώ & άλλο,πήρα μαθήματα “ζαχαροπλαστικής” από γυναίκες με φαντασία,μεράκι & “αφιερωμένες” στη κουζίνα χρόνια ολόκληρα..Και τις ευχαριστώ μέσα απ’ την καρδιά μου για τις όμορφες συνταγές & συμβουλές που μού έδωσαν!
Προσωπικά,έχοντας μεγαλώσει σ’ ένα σπίτι όπου η κουζίνα ήταν το κέντρο της δραστηριότητας,είναι λογικό η ζωή μου να περιστρέφεται γύρω από τις γεύσεις & τις συνταγές!!
Γλυκό του κουταλιού βύσσινο
 
Να επισημάνω φυσικά πως φροντίζω πάντα τα γλυκίσματά μου να είναι παρασκευασμένα από τα καλύτερα υλικά,τόσο γλυκά όσο πρέπει ή λιγότερο γλυκά γι’ αυτούς που τα προτιμούν έτσι!
 
Σας προσκαλώ λοιπόν & ‘γω με τη σειρά μου σ’ ένα ταξίδι με προορισμό τα σπιτικά γλυκά,ιδανικά για κάθε στιγμή της ζωής σας..
Δεν υπάρχει εξάλλου άνθρωπος που να μη θυμάται ένα σημαντικό γεγονός της ζωής του χωρίς την παρουσία ενός όμορφου γλυκού!
Επιθυμία μου είναι να κάνω ακριβώς αυτές τις όμορφες στιγμές της ζωής σας ακόμη πιο όμορφες & νόστιμες!!
 
Για όσες θελήσετε να πάρετε μία "γεύση" απ' την δουλειά μου & να επικοινωνήσετε μαζί μου μπορείτε μέσω του “επαγγελματικού” μου προφίλ που θα βρείτε εδω
ή μέσω του e-mail μου που είναι glukesapolauseis@gmail.com
 
Σας ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου