Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Ο χειροποίητος κόσμος της Δέσποινας!

Γειά σας Μανούλες & Μέλλουσες Μανούλες!

Με λένε Δέσποινα & ασχολούμαι με το χειροποίητο κόσμημα..






Το ξεκίνησα ως χόμπι από πέρσι & φέτος σκέφτηκα να φτιάξω ανοίξω & ένα προφίλ για να μπορώ να μοιραστώ μαζί σας & όλα όσα φτιάχνω!
Ξεκίνησα ν' ασχολούμαι με το χειροποίητο κόσμημα λόγω του ότι δεν υπάρχουν δουλειές & θέλω να κάνω κάτι δικό μου!
Μου αρέσει πολύ αυτό που κάνω & πιστεύω να το καταλάβετε βλέποντας τη δουλειά μου!
Όλα μου τα κοσμήματα θα τα βρείτε σε πολύ καλές τιμές!


Για περισσότερα δείγματα της δουλειά μου,το προφίλ μου είναι: https://www.facebook.com/profile.php?id=100006368017188
Σας ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου