Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Η δική μου απώλεια..

Την Πέμπτη το βράδυ διαβάζοντας το post μιας φίλης στο facebook & συζητόντας με μία μέλλουσα μανούλα,μου ήρθε στο μυαλό η απώλεια που είχα τον Αύγουστο..
 

Δεν είχα "τολμήσει" μέχρι σήμερα να το αναφέρω ξανα στο group μου στο facebook "Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες" & αυτό όχι επειδή ντρεπόμουν ή επειδή δεν ήθελα να με λυπηθεί κάποιος αλλά ίσως γιατί όσο να 'ναι αυτό το θέμα "πονάει" κάπως & για τις περισσότερες είναι ένα πολύ προσωπικό θέμα που θέλουν να το γνωρίζουν μόνο οι ίδιες!
Στη δική μου περίπτωση το γνώριζαν μέχρι σήμερα ελάχιστα άτομα!
Σε κάποια άλλα groupakia όμως όταν η συζήτηση έχει πάει προς τα 'κει & άρχιζε να μοιράζεται η κάθε κοπέλα τον τρόπο που το βίωσε,δεν το έκρυβα..Είναι εξάλλου ένα θέμα που αρκετά ζευγάρια το 'χουν περάσει & για 'μένα δεν είναι ντροπή να το "μαρτυράς" & να το "βγάζεις από μέσα σου"!
Αντιθέτως..Είναι κάτι που αν το πεις,μπορεί να δώσει κουράγιο σε άλλες κοπέλες.
Μία εβδομάδα μετά την επαφή άρχισα να 'χω κάποιες ενοχλήσεις..Είχα έντονους πόνους & πρίξιμο στο στήθος..Μιας & μέχρι τότε δεν μου είχε ξανα τύχει,σκέφτηκα το ενδεχόμενο να είμαι έγκυος.
Ρώτησα τη γυναικολόγο μου & μου είπε να περιμένω 2 'βδομάδες ακόμη,μέχρι την καθυστέριση ή έστω 3-4 μέρες νωρίτερα & να έκανα μία χοριακή.
Πέρασε μία εβδομάδα & ο πόνος στο στήθος συνεχίστηκε..Λίγες μέρες αργότερα,είδα ελάχιστο αίμα.
Της ξανα τηλεφώνησα & μου είπε πως συμβαίνει συχνά όταν γίνεται η εμφύτευση..
Η χαρά μου,δεν υπήρχε,ειλικρινά..Δεν το είχαμε προγραμματήσει & ένα άγχος το είχα από πάντα για το αν μπορούσα να μείνω γρήγορα έγκυος λόγο πολυκυστικών.

3 μέρες πριν την αναμενόμενη καθυστέριση,πήγα για χοριακή..Χαμηλές οι τιμές..
Δεν ξέρω γιατί αλλά το περίμενα!

Την επομένη το πρωϊ,σηκώθηκα με πολύ πόνο χαμηλά,στην κοιλιά..Σε ελάχιστες ώρες ήρθε & η αιμμοραγία.Μου είπε να μείνω ξαπλωμένη,να ξεκουραστώ & ό,τι ήταν να γίνει,θα γίνει!

Αυτό ήταν..Πέρασα & εγώ μία τέτοια απώλεια την 4η εβδομάδα της κύησης!
Κάποιες ίσως σκεφτούν πως 4 εβδομάδων δεν είναι καν έμβρυο αυτό που έχει δημιουργηθεί μέσα σου..Δεν πειράζει όμως..Είναι & αυτό μία απώλεια..Η δική ΜΟΥ απώλεια & η καθεμιά μας τη βιώνει με διαφορετικό τρόπο!
 
Απ' την ημέρα που το δημοσίευσα στο group μου,έλαβα ένα σωρό μηνύματα από κοπέλες που πέρασαν & εκείνες το ίδιο..Κορίτσια μου,μην σας "παίρνει από κάτω"!!
Είναι όντως ένα αγκαθάκι αλλά μην ξεχνάτε δυο πραγματάκια..Πρώτον,όλα γίνονται για κάποιο λόγο..Ίσως αυτά τα μωράκια που χάσαμε να μην γεννιόντουσαν υγειή & να ταλαιπωρούνταν για μια ολόκληρη ζωή..Η φύση θέλω να πιστεύω πως έκανε σωστά τη δουλίτσα της & ας μας πονάει εμας!!
Και δεύτερον,όπως έλεγε & η γιαγιά μου..Μία φορά έγκυος --> ΠΆΝΤΑ έγκυος!!
Έμεινες μία φορά?Θα ξανα μείνεις!!:)
 
Υ.Γ
Αφιερωμένο στο μωράκι μου,που είναι εκεί ψηλά & που δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ-ποτέ!! ♥ Δεν θα του άξιζει να κρύβω άλλο την "παρουσία" του & το ότι μ' έκανε να αισθανθώ για 4 'βδομαδούλες μέλλουσα μανούλα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου