Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Χρόνια Πολλά Μπαμπά!!!

Η Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα πρωτογιορτάστηκε στις 19 Ιουνίου 1910 και έκτοτε γιορτάζεται κάθε τρίτη Κυριακή του Ιουνίου..
Με δώρα απ' όλη την οικογένεια τιμώνται ο πατέρας,ο παππούς ή ο προπάππους.

Εμπνεύστρια της Παγκόσμιας Ημέρας του Πατέρα ήταν η αμερικανίδα Σονόρα Σμαρτ Ντοντ,που θέλησε να καθιερώσει μια γιορτή ανάλογη με την Ημέρα της Μητέρας,προκειμένου να τιμήσει τον πατέρα της Γουίλιαμ Τζάκσον Σμαρτ,βετεράνο του Αμερικανικού Εμφυλίου,που ανέθρεψε μόνος του τα 6 παιδιά της οικογένειας!
 
Δεν μπορώ να σκεφτώ καμιά άλλη ανάγκη στην παιδική ηλικία τόσο δυνατή όσο η πατρική προστασία!


"Πατέρα μου,Χρόνια Πολλά!
Πατέρα μου,να 'σαι καλά
για όλες τις στιγμές που ζούμε,
γι' αυτές που θα 'ρθουνε
και θα χαρούμε!

Πατέρα μου,Χρόνια Πολλά!
Πατέρα μου,χρόνια καλά
για σήμερα,γι' αύριο,για χτες,
για όλες τις χαρούμενες στιγμές!
 
Από παιδί εγώ θυμάμαι
μαζί εμείς να μπουσουλάμε!
Να πέφτω εγώ και να γελάς
και κάθε βήμα μου να το μετράς!"

ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΠΑΜΠΆΔΕΣ ΤΟΥ ΚΌΣΜΟΥ <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου