Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Eri Liti Photography

Είμαι η φωτογράφος Έρη Λίτη. Η αγάπη μου για τη φωτογραφία ξεκίνησε από τα 13 μου χρόνια, κοιτάζοντας γνωστά περιοδικά με εντυπωσιακές εικόνες. Από τότε που ολοκλήρωσα τις σπουδές μου για τη φωτογραφία έως και σήμερα αποτυπώνω τις πιο όμορφες στιγμές των ανθρώπων. Φωτογράφιση γάμου, παιδικό πορτρέτο, φωτογράφιση εγκυμοσύνης. Είναι ευτυχία για μένα που κατάφερα να κάνω το χόμπι μου επάγγελμα. Χαίρομαι που με εμπιστεύονται να απαθανατίσω τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής τους, για να έχουν όμορφες αναμνήσεις που θα κοιτάζουν μια ζωή. Αυτό με κάνει να προσπαθώ να γίνομαι κάθε μέρα καλύτερη.
 
*Σε όλες τις μανούλες που θα κλείσουμε φωτογράφιση του παιδιού τους, δώρο ένα μπρελόκ με τη φωτογραφία από τη φωτογράφιση.
 
*Η τιμή για τη φωτογράφιση ξεκινάει από 50 ευρώ με 5 επεξεργασμένες τυπωμένες φωτογραφίες.
 
*Το δώρο ισχύει εφόσον κλείσετε ημερομηνία για τη φωτογράφιση μέχρι 31 Μαΐου.
 
*Για το δώρο θα πρέπει να δηλώσετε στην επικοινωνία μας ότι είστε στην ομάδα "Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες".
 
 
  • Facebook: Eri Liti Photography
  • Site: www.eriliti.gr
  • Τηλ. 6980996750
  • Έδρα: Αθήνα

1 σχόλιο:

  1. Γειά σε ολες!Περιμένω το πρώτο μου μωράκι και έχω να σας πω ότι αγόρασα ρούχα εγκυμοσύνης από το site : http://www.futuremaman.gr και είμαι πολύ χαρούμενη γιατί βρήκα ότι χρειαζόμουν σε πολύ καλές τιμές και τα ρούχα στρωσαν πάνω μου SUPER!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή