Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Οι "Χαχανούληδες" :D

Ονομάζομαι Χατζίκου Στέλλα και για τους μικρούς μας φίλους....Χαχανούλα!
Από μικρούλα μου έλεγαν ότι έχω το χάρισμα να κάνω τους άλλους να χαμογελούν με τα αστεία μου αλλά και με το υποκριτικό ταλέντο μου,καθώς ήμουν πάντα ένα χαμογελαστό παιδάκι που άκουγε στο ψευδώνυμο "Χαχανούλα".

Από το δημοτικό ξεκίνησα να ασχολούμαι με παιδικές παραστασεις και στην συνέχεια ασχολήθηκα επαγγελματικά με το (παιδικό) θέατρο. Με κίνητρο το χαμόγελο και την φαντασία,μέσα από το θεατρικό παιχνίδι είδα ότι τα παιδιά έχουν την δυνατότητα να λειτουργήσουν συλλογικά και να αξιοποιήσουν ευκαιρίες επικοινωνίας και έκφρασης έτσι τα τελευταία 5 χρόνια δημιούργησα την δίκη μου εταιρεία με την ονομασία "Χαχανούληδες".

Αναλαμβάνουμε παιδικά πάρτυ,δεξιώσεις και κάθε έιδους events ως ανιματέρ-ηθοποιοί-εμψυχωτές(επαγγελματίες στο είδος τους:
(ζογκλέρ,ξυλοπόδαροι,μάγοι,χορευτές,κουκλοθεατρίνοι) με αρωγό την ποιότητα και υπευθυνότητα πάντα με αγάπη και σεβασμό στο παιδί.

Είμαστε στην διάθεσή σας και εγώ και οι συνεργάτες μου να γνωριστούμε και από κοντά.

Με εκτίμηση,
Χατζίκου Στέλλα (Χαχανούλα)

Τηλ: 2108037847 - 6978034000

* * *

Για να πάρετε μία "γεύση" απ' την δουλειά της Στέλλας μας,
δείτε το vindeo που μας έχει ετοιμάσει:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου