Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Η ιστορία γνωριμίας με τον άντρα μου!!! (Nikoleta-Kuriakos Putianos)

Ήρθε ο καιρός να σας γράψω και 'γω την ιστορία γνωριμίας με τον άντρα μου...!!!


Ήταν το τελευταίο Σαββάτο που θα έβγαινα μαζί με την αδερφή μου και με τις φίλες μας μέχρι αργά γιατί την επόμενη εβδομάδα θα άνοιγαν τα σχολεία...
Πάμε σ' ένα club στο νησί-που πια δεν υπάρχει!
Ανεβαίνουμε στον 2ο όροφο και πίνουμε τα ποτά μας και χορεύαμε.
Εγώ καθόμουνα και χάζευα μόνη μου στον κάτω όροφο και ξαφνικά βλέπω ένα παλικάρι με ένα άσπρο πουκάμισο να μου γνέφει με το ποτήρι του...
Εγώ δεν έδωσα σημασία,αλλά αυτός εξακολουθούσε να μου γνέφει να πάω κάτω να μιλήσουμε.
Μετά από λίγη ώρα κατεβαίνω και πάω εκεί που ήτανε με τον φίλο του..Πάω και αυτός έλειπε!
Είχε πάει να με βρει στον επάνω όροφο..
Μετά από λίγο έρχεται και βγαίνουμε έξω μαζί με τα ποτά όπου και συστηθήκαμε και αλλάξαμε και τηλέφωνα.

Μετά από λίγο με παίρνει και πάμε σε ένα παρκάκι που ήτανε λίγο πιο κάτω και καθήσαμε,είπαμε διάφορα και μετά από λίγο γύρισε και με φίλησε στο στόμα αλλά εγώ τραβήχτηκα στην αρχή αλλά εκείνος ξανα προσπάθησε πάλι και έτσι δεν αντιστάθηκα την επόμενη φορά...
Αυτό το φιλί δεν θα το ξεχάσω ποτέ!!!
Ένιωσα την καρδιά μου να χτυπάει πολύ γρήγορα και νόμιζα ότι θα έσπαγε σε 100 κομμάτια...!!!


Τα θυμάμαι όλα με κάθε λεπτομέρεια...Από εκείνη τη μέρα είμαστε μαζί...!




Γνωριστήκαμε και τα φτιάξαμε την ίδια μέρα:07/09/2003!


Μετά από 3 χρόνια και κάτι μήνες έτσι ξαφνικά ενώ περπατούσαμε στα μαγαζία είπαμε ν' αρραβωνιαστούμε..Ήταν 31/12/2006!
Μετά από 2 εβδομάδες στις 13/01/2007,αρραβωνιαστήκαμε!
Μετά από 2,5 χρόνια παντρευτήκαμε,στις 25/07/2009 και μετά από 1 χρόνο και 1,5 μήνα,στις 21/09/2010,γεννήθηκε ο μικρός μας πρίγκηπας που μας έχει ξετρελάνει!!!!




Αυτή είναι η δική μου ιστορία γνωριμίας με τον άντρα μου!
Μπορεί να είναι λίγο συνηθησμένη αλλά για 'μένα θα είναι πάντα ξεχωριστή και χαραγμένη μέσα στην καρδιά μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου