Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

il sorriso..Ο μαγικός κόσμος της μαμάς Χριστιάνας!

Γειά σας!!!
Είμαι η μαμά Χριστιάνα,31 χρόνων και μαμά του 2,5 χρονών Χρήστου!!!
 
Το il sorriso είναι η δουλειά-το χόμπι μου!!!


Ταξιδεύω με σας συντροφιά στον μαγικό κόσμο του χειροποίητου και φτιάχνω όλα όσα έχετε φανταστεί!!!!


Αναλαμβάνω την οργάνωση γάμων,βαπτίσεων,παιδικών πάρτυ και τα κάνω μοναδικά όσο και εσείς!!!
 

Η δουλειά μου με χαλαρώνει..Με ηρεμεί και με κάνει να περνάω όμορφο και δημιουργικό χρόνο!!!Ειδικά αυτη η περίοδος είναι η αγαπημένη μου γιατί χάνομαι στο εργαστήρι μου και σαν ξωτικό του Άϊ-Βασίλη προετοιμάζομαι πυρεττωδώς για τα Χριστούγεννα!!!!

Όποια θέλει μπορεί να επισκεφτεί την σελίδα μου http://www.facebook.com/pages/Il-sorriso/229080013874134 και να ανακαλύψει μικρούς θησαυρούς!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου