Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Δουλειά ή οικογένεια?

Πολύ συχνά οι μαμάδες παραδέχονται ότι η προσπάθεια να ισορροπήσουν ανάμεσα στο ρόλο της μαμάς,της συζύγου και της εργαζόμενης μοιάζει να βαίνει εις βάρος τους.

Υπάρχει λύση?

Κατά γενική παραδοχή,η μητρότητα δεν είναι πάντα στρωμένη με ροδοπέταλα,ειδικά όταν είστε εργαζόμενη.Οι γυναίκες σήμερα τα θέλουν όλα και με το δίκιο τους:ένα χαρούμενο σπιτικό,παιδιά,ένα σύζυγο με κατανόηση και μια ικανοποιητική εργασία.
Το ζήτημα είναι αν μπορούν.Και η απάντηση είναι ναί υπό προϋποθέσεις!

Εάν καταφέρετε να βρείτε τη χρυσή ισορροπία ανάμεσα στο σπίτι και την καριέρα και αν γνωρίζετε πολύ καλά τις προτεραιότητές σας τότε έχετε τα φόντα να επιτύχετε σε κάθε τομέα της ζωής σας!



8 κανόνες ισορροπίας!

Και αν αναρωτιέστε τι κάνουν όσες μαμάδες είναι τέλειες και στη δουλειά και στο σπίτι,σας αποκαλύπτω το μυστικό τους!
  1. Βάζετε τους ανθρώπους πάνω από τα πράγματα, ποτέ το αντίθετο!Υπάρχουν στιγμές στην καριέρα σας που καλείστε να απαντήσετε σε διλήμματα, κάποια σοβαρά και κάποια λιγότερο σοβαρά. Για παράδειγμα, θέλετε να εξοικονομήσετε μερικά χρήματα περισσότερα για να πάτε το καλοκαίρι διακοπές σε κάποιο μακρινό προορισμό από τον συνηθισμένο. Για να το πετύχετε θα πρέπει να δουλέψετε υπερωρίες ή να δουλέψετε τα Χριστούγεννα χωρίς διακοπή και να χάσετε την αγαπημένη σεζόν των παιδιών. Τι πρέπει να κάνετε; Ζυγίστε τα πράγματα και αποφασίστε αν αξίζει τον κόπο!
  2. Βάλτε όρια στις ώρες που δουλεύετε!Αν και συνήθως οι μπαμπάδες είναι αυτοί που «ξεχνούν» να γυρίσουν σπίτι, εντούτοις δεν είναι λίγες οι εργαζόμενες μητέρες που το κάνουν. Δεν υπάρχει λόγος να δουλέψετε υπερωρίες γιατί κάποιος συνάδελφος είναι πολύ ανταγωνιστικός και εποφθαλμιά τη θέση σας. Υπάρχουν άλλα «όπλα» για να πολεμήσετε τον ανταγωνισμό. Αν πάλι εργάζεστε σε επιχείρηση που δεν τηρεί τα ωράρια εργασίας τότε είναι ευκαιρία να κάνετε μια διεξοδική συζήτηση με το αφεντικό σας και να του υπενθυμίσετε τι ορίζει ο νόμος!
  3. Να ξέρετε πότε και πώς να πείτε «όχι» με χάρη!Αν γνωρίζετε καλά τις ικανότητές σας τότε θα ξέρετε και πότε πρέπει να βάλετε φρένο στις αρμοδιότητες που αναλαμβάνετε. Αυτό σας βοηθά στο να μην αναλαμβάνετε όλες τις δουλειές του γραφείου απλώς επειδή είστε ικανή! Θέστε όρια πάντα με ευγένεια προς τους ανώτερούς σας και αποφύγετε συνέχεια να «ξελασπώνετε» άλλους εις βάρος του ωραρίου σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου