Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Ήταν όντως παλίδρομη κύηση ή λάθος των γιατρών?

Καλησπέρα σας.
 
Είχα μία παλίνδρομη κύηση πριν 2 μήνες στις 8,5 εβδομάδες.Η δική μου ιστορία είναι ιστορία τρόμου γιατί είχα έναν μεγαλογιατρό ο οποίος θυμήθηκε να μου πεί οτι δεν αναλαμβάνει εγκύους μετά απο 10 χρόνια και αφού έμεινα έγκυος.
Μετά απο δική μου επιμονή γιατί δεν ήξερα πού να πάω,δέχτηκε να με δει στο Ιασώ για τον πρώτο υπέρηχο.
 
Δεν κατέβηκε ποτέ για τον υπέρηχο παρα έστειλε την μαία του και εκεί ο γιατρός που έκανε τον υπέρηχο είπε οτι έχω μικρό σάκο.Με έβαλε λοιπόν η μαία να κάνω μία χοριακή και το απόγευμα με πήρε να μου πει ότι έχω παλίνδρομη κύηση.
Είναι γεγονός οτι είχε κάνει ένα μικρό plateau σε σχέση με τις προηγούμενες χοριακές.Μετά απο άπειρα τηλεφωνήματα και παρακάλια να μιλήσω στον γιατρό,με ενημέρωσε,χωρίς να με έχει δει ποτέ όσο καιρό ήμουν έγκυος,ότι έχω παλίνδρομη κύηση και να βρω έναν γιατρό να κάνω απόξεση γρήγορα.
Δύο μέρες μετά πήγα πάλι στο νοσοκομείο και 3 γιατροί αυτή την φορά με διαβεβαίωσαν ότι είναι παλίνδρομη κύηση.Εγώ έβλεπα κάτι να αναβοσβήνει αλλά δεν τόλμησα να μιλήσω.Μου είπε λοιπόν ο 2ος πλέον γιατρός να περιμένω μία εβδομάδα να αποβληθεί μόνο του και αν όχι,να κάνουμε απόξεση.
Αυτήν την μία εβδομάδα η χοριακή ανέβαινε αλλά μου έλεγαν ότι αυτό συμβαίνει απο τα εμβρυικά υπολλείματα. Εγώ το έριξα στη δουλειά για να ξεπεράσω τον πόνο μου και δούλευα πολλές ώρες την ημέρα για να μην κάθομαι και σκέφτομαι..
Σε μία εβδομάδα πήγα για την απόξεση και εκεί μου έκαναν έναν υπέρηχο και με χαρά μου ανακόινωσαν οτι το μωρό μου είναι μια χαρά,η καρδούλα του χτυπούσε κανονικά και κουνιέται!
Την επόμενη μέρα απο την πολύ κούραση και το σοκ άρχισα να έχω αλίγα καφέ,αλλα ο super γιατρός μου μού είπε ότι είναι φυσιολογικό και να μην κάτσω στο κρεββάτι,ούτε να πάρω utrogestan γιατί όπως είπε ότι είναι να γίνει θα γίνει.
Τον παρακαλούσα να το ψάξουμε λίγο παραπάνω αλλα ήταν ανένδοτος.
Στη συνέχεια με έπεισε η κολλητή μου να πάρουμε τον δικό της γιατρό ο οποίος είπε ότι μάλλον είχα κάνει μία μικρή αποκόλληση στην αρχή απο την κούραση και να κάτσω στο κρεββάτι και να παίρνω utrogestan φουλ.
Το κακό είχε ήδη γίνει όμως και στις 8 εβδομάδες σταμάτησε και η καρδούλα του.Ο γιατρός Νο 4 (της κολλητής μου) έκανε την απόξεση και επίσης δεν με άφηνε να κάνω καμία εξέταση γιατί αυτά λεέι είναι τρελά δικά μου και μετά την 3η αποβολή τα ψάχνουν.
Μόνη μου λοιπόν έκανα εξετάσεις,πήγα σε αιματολόγο και βρήκα ότι έχω θρομβοφιλία.
Επίσης ο γιατρός Νο 4 αφού πήγα και έκανα και αλλού υπέρηχο,παραδέχτηκε ότι κάτι έχει μείνει μέσα στη μήτρα αλλα τον επόμενο μήνα που ξαναπήγα μου είπε οτι έφυγε με την περίοδο.
Ο γιατρός Νο 5 που πήγα μετά γιατί είχε μειωθεί η περίοδός μου και ο Νο 4,τα έβλεπε όλα φυσιολογικά,είδε χωρίς να του πω τίποτα γιατί πλέον ήθελα να δώ τι στο καλό ξέρουν,ότι αυτό το κάτι στη μήτρα δεν έχει φύγει.
Αλλά και ο Νο 5 είναι μεγαλογιατρός και έχει φύγει διακοπές και όταν στον 5ο κύκλο μετά την απόξεση μου ήρθε περίοδος την 23η μέρα κράτησε 2 μέρες και σταμάτησε,πήρα τον γιό του που τον αντικαθιστά και μόνο που δεν με έβρισε που τον ενόχλησα.
Έτσι λοιπόν είμαι πάλι χωρίς γιατρό και απελπισμένη..Ξυπνάω την νύχτα και κλαίω μέχρι το πρωί,δεν μπορώ να το ξεχάσω και κουράστηκα να μου λένε όλοι οι φωστήρες πως αυτά συμβαίνουν και θα κάνω άλλο και θα το ξεχάσω..Προς το παρόν ξέρω πως έχω μία ψυχούλα εκεί στον ουρανό που θα έδινα τα πάντα να ήταν κοντά μου..Πονάει πάρα πολύ κορίτσια!!!!!
Ελπίζω η εμπειρία μου αυτή να βοηθήσει κάποια απο εσάς να μην πάθει τα ίδια..
 
Με εκτίμηση,
Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου