Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Η ιστορία γνωριμίας με τον άντρα μου!!! (Eua Xoukouroglou)

3 χρόνια μ' έναν άνθρωπο,με ένα όνειρο δικό μου για οικογένεια,με μια ιδέα για κάτι επιτέλους σοβαρό!
3 χρόνια με άτομα γύρω μου να φωνάζουν πως δεν είναι για 'μένα και εμένα να φωνάζω στον εαυτό μου πως θα τα καταφέρω ν' αποδείξω το αντίθετο,θα καταφέρω να αποδείξω πόσο γελάστηκαν,να καταφέρω να την επιτύχω!
3 χρόνια και τίποτα δεν με πτώισε από τα τόσα πολλά και αντί αυτού,τον παντρεύτηκα!

8 μήνες γάμου στο κυνηγητό και στην αγωνία..
8 μήνες να προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι κάτι πάει στραβά με 'μένα..
8 μήνες να κρατιέμαι να σώσω έναν γάμο μόνο και μόνο από τον φόβο της μοναξιάς και για ν' αποδείξω ότι όλοι αυτοί που με προειδοποιούσανε,είχανε λάθος!

1 μήνας το πολύ και κατάλαβα πόσο λάθος είχα!!!
Είχε εδώ και καιρό παράλληλη σχέση πριν ακόμη παντρευτούμε!
1 μήνα το πολύ,να τον παρακαλάω να την ξεχάσει και να σώσουμε τον γάμο μας και αυτός να μου λέει πως είναι ερωτευμένος μαζί της.

1 μήνα το πολύ και είμασταν σε διάσταση με εμένα πριν καν προλάβω να φτιάξω το σπίτι μου,να μαζεύω τα πράγματά μου για να φύγω γι' αλλού,να τον αφήσω με αυτήν..

2 μήνες,σ' ένα μικρό σπιτάκι με κούτες γύρω μου και δεν έλεγα να ξεπακετάρω λες και θ' άλλαζε κάτι.
2 μήνες,κάθε βράδυ να είμαι μόνη,να κλαίω χωρίς σταματημό και να γίνομαι τύφλα στο μεθύσι!
2 μήνες να κάνω εμετό το ποτό και πολλές φορές να κοιμάμαι κάτω στο πάτωμα του μπάνιου.
2 μήνες να πηγαίνω στη δουλειά σαν ρομπότ,καθυστερόντας πολλές φορές από το ξενύχτι της προηγούμενης μέρας και το μόνο που έχω στο μυαλό μου είναι πώς θα περάσει η ώρα να πάω σπίτι,να πιω και να κλάψω!

1 βράδυ μόλις γύρισα από την δουλειά βγήκα στο μπαλκόνι να βάλω μουσική,το ποτό μου και να αρχίσει ακόμη ένα βράδυ σαν τα υπόλοιπα σιχαμένα βράδια.
Δίπλα μου έμενε ένας στρατιωτικός,μικρός σε ηλικία,με τον οποίο είχαμε γνωριστεί μεν αλλά δεν έβγαινε και πολύ συχνά στο μπαλκόνι ώστε να κάνουμε ιδιαίτερες φιλίες.
Ήξερα ότι είχε μία μόνιμη σχέση,ήξερε ότι δεν ήμουν στα καλά μου και περίπου τους λόγους..Όποτε είχε επίσκεψη από κανέναν φίλο του ελεύθερο,δεν παρέλειπε να μας γνωρίσει μπας και γίνει κάτι αλλά εγώ δεν είχα ούτε τη διάθεση ούτε και το γούστο του..


Ώσπου λοιπόν...1 βράδυ ήταν εκεί και ο Άρης,μας γνώρισε,μου άρεσε,του άρεσα αν και είχε και άλλες σχέσεις,κάναμε τη δική μας σχέση!!!
Από τη μεριά μου ούτε ο έρωτας ο τρελός,ούτε ο κεραυνοβόλος,ούτε η σχέση που θα μου έδινε όνειρα και σαφός καμία σχέση με βλέψεις στο μέλλον..

1 μήνα σχεδόν μαζί και αποφασίζω πως δεν την παλεύω άλλο και μετακομίζω Χαλκιδική,στη μαμά μου..Θέλω πολύ ν' αλλάξω δουλειά και τόπο και πρόσωπο και όλα αυτά που μου θυμίζουν την αποτυχία μου..
Το κάνω και ο Άρης με στηρίζει,κάθε Σαββατοκύριακο είναι εκεί και οπότε μπορεί να ξενυχτάει,να πηγαίνει άγρυπνος στη δουλειά μόνο και μόνο για να έρχεται από Γιαννιτσά-Χαλκιδική,μιας ώρας διαδρομή και να με βλέπει..
Εγώ στην κοσμάρα μου..!
Δεν με νοιάζει,θα 'ρθει-δεν θα 'ρθει,δεν με νοιάζει τίποτα γενικά.

2 μήνες και τα πήγαινε-έλα,συνεχίζονται ώσπου έρχεται η ώρα να αποχερετιστούμε γιατί θα έφευγε 6 μήνες στο Κόσοβο αποστολή,με κάθε 2 μήνες μία πολύ μικρή αδειούλα.

6 μήνες και εγώ να συνεχίζω τους ρυθμούς μου..Να κλείνω τα τηλέφωνα,να του μιλάω όπως δεν μίλησα ποτέ σε κανέναν,να βγαίνω κάθε βράδυ σχεδόν και να του λέω συνέχεια ψέματα..Να ξενυχτάει πέρνοντάς με τηλέφωνο και 'γω την μία να το κλείνω,την άλλη να τον βρίζω,την παράλλη να τον χωρίζω.

6 μήνες να εκδικούμαι έναν άνθρωπο που δεν μου έφταιξε σε τίποτα..
6 μήνες να πληρώνει αυτά που έπρεπε άλλος να πληρώσει..Και αυτός εκεί,να επιμένει να μου φέρεται με τον καλύτερο τρόπο και έτσι όπως δεν μου είχε φερθεί ποτέ και κανένας και μάλιστα χωρίς εγώ να του δίνω τίποτα!
Είναι αυτός που ενώ καιγόμουνα στις στάχτες μου,μου ανέβαζε την αυτοπεποίθηση μου και μου έλεγε πως θα καταφέρω να αναγεννηθώ από αυτές..
Είναι αυτός που μου απέδειξε πως τελικά ένας άνθρωπος μπορεί να έχει τόση υπομονή αν θέλει κάτι στη ζωή του..
Είναι αυτός που μου είπα πόσα αξίζω γιατί εγώ μέχρι εκείνη τη στιγμή,δεν άξιζα τίποτα στα μάτια μου..

Δεν μπορείς να ξέρεις αν θα αγαπήσεις,πότε θα αγαπήσεις και με ποιόν τρόπο θα γίνει.
Γιατί σε 'μένα έγινε ξαφνικά από το ένα βράδυ στο άλλο..!
Τον ερωτεύτηκα,τον αγάπησα και τον έκανα δικό μου κομμάτι..Από το ένα βράδυ στο άλλο κατάλαβα πόσο πολύτιμος και σπάνιος ήταν και τόσο καιρό δεν το εκτίμησα..

Από το ένα βράδυ στο άλλο,κατάλαβα ότι πολλές φορές ο Θεός μας στέλνει ακριβώς δίπλα μας κάτι που έχουμε πολύ ανάγκη και εμείς μπορεί να μην το βλέπουμε.
Αν και να μου έλεγαν πραγματικά ότι έπρεπε να διαλέξω έναν από τα χέρια μου ή αυτόν 1.000 φορές και αυτόν θα διάλεγα..Δεν μπορώ να εξηγήσω τί είναι για 'μένα και πόσα θα θυσίαζα γι' αυτόν..
Δεν μπορώ να πω με λόγια πόσο τον αγαπάω...

Νρέπομαι γιατί με κάποια ιστορία διάβασα για κάποια κοπέλα που έλεγε τον άντρα της <<παιδαρά>> ή και <<κούκλο>>,δεν θυμάμαι και 'γω κρυφογέλασα κάτω από τα μουστάκια μου επειδή δεν είναι του γούστου μου..
Αίσχος..
Το άλλο δευτερόλεπτο κατάλαβα πόσο λάθος ήταν αυτό που έκανα..Και φυσικά είναι κούκλος..στα μάτια της!!!


Γιατί όταν είσαι ερωτευμένη όπως είμαι και εδώ εδώ και 5 χρόνια περίπου με τον άντρα μου,τον βλέπεις κούκλο και Θεό και παιδαρά και όλα!!!


Δεν τον αλλάζω για κανέναν και τίποτα στον κόσμο και 100 ζωές να είχα,πάλι τον ίδιο θα διάλεγα και αν ήταν ν' αλλάξω κάτι στην ιστορία μου,θα ήταν να μου ανοίξω τα μάτια νωρίτερα γιατί πολλές φορές στη ζωή μας νομίζουμε πως βλέπουμε αλλά δεν βλέπουμε την τύφλα μας..


Αυτός είναι ό,τι πιο πολυτιμότερο έχω!Άργησα να το δω αλλά αυτός περίμενε μέχρι να το δω και αυτό αξίζει ακόμη περισσότερα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου