Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Η δική μου ιστορία τοκετού (Nikoleta-Kuriakos Putianos)!!!

Ήθελα πολύ ένα μωράκι γρήγορα αφού παντρευτήκαμε κι έτσι προσπαθούσαμε συνέχεια..
Όλο είχα καθυστέριση και τίποτα τελικά!
Μια Κυριακή πρωϊ,στέλνω τον άντρα μου να πάρει ένα test και μετά από λίγο το κάνω και δείχνει ότι ήμουν έγκυος 4-5 'βδομάδων!!!
Το είχα καταλάβει ότι ήμουν έγκυος γιατί δεν ήθελα να πιω κρασί το προηγούμενο βράδυ που είχα βγει.Έτσι λοιπόν ξεκινάει η εγκυμοσύνη μου,η οποία δεν ήτανε καθόλου ευχάριστη!!!!

Είχα εμετούς,ζαλάδες και κάτι άλλα προβλήματα που έπρεπε να κάνω ειδική αγωγή και να μην κάνω δουλειές και έπρεπε να ξεκουράζομαι...
Έτσι,πέρασε ο καιρός και μπαίνω στον μήνα μου.
Είχα ΠΗΤ 3/10..
Πάω να κάνω τον τελευταίο υπέρηχο και μου λέει ο γιατρός πως πριν τις 25,δεν γεννάω!

Ήταν Δευτέρα 20/9.
Ένιωθα πολύ κουρασμένη...Έλεγα του άντρα μου:
- "Άντε να γεννήσω!!" κι ένιωθα ότι όντως κάτι θα γίνει εκείνη τη μέρα!

Πέφτουμε να κοιμηθούμε και να μην μπορώ να κλείσω μάτι καθόλου.Γύρω στις 1:30 μ.μ (τα ξημερώματα),σηκώνομαι να πάω τουαλέτα και δεν μπορούσα να περπατήσω!
Ένιωθα να κατουριέμαι και να βλέπω και λίγο αίμα μαζί...Πάω στο κρεβάτι και ξυπνάω τον άντρα μου λέγοντάς του:
- "Σήκω να πάμε στο νοσοκομείο,γεννάω!".
Πήγαμε και με κράτησαν μέσα ενώ τον άντρα μου τον έδιωξαν!
Συνέχισα να έχω υγρά και καθόλου πόνους!!!

Το πρωϊ περνάει ο γιατρός και με βλέπει και μου λέει:
- "Άν δεν έχεις πόνους,θα σου βάλουμε τεχνιτούς μέχρι τις 9"...
Έτσι κι έγινε!
Με κατεβάζουν στο δωμάτιο ωδινών και μου βάλανε τους πόνους,οι οποίοι με πιάσανε κανονικότατα κάθε 1 λεπτό και δεν μπορούσα άλλο από τους πόνους!!!!!
Έρχονται οι γιατροί και οι μαίες και μου βάζανε χέρι από κάτω όποτε είχα πόνους για να δούνε την διαστολή η οποία είχε κολλήσει στο 2!!!!!!
Έτσι γύρω στις 11:30,έρχεται ο πατέρας μου και μου λέει:

- "Άν δεν ανοίξει,θα κάνεις καισαρική!".
Εκείνη την ώρα,δεν άντεξα και έβαλα τα κλάμματα γιατί δεν ήθελα καθόλου να κάνω καισαρική!!!!
Έτσι στις 12:10,με πήρανε και με ετοιμάσανε!
Στις 1 ήμουν στο δωμάτιό μου και καθώς ανοίγω τα μάτια μου,βλέπω ένα τσούρμο πάνω από την κούνια του μωρού να το χαζεύει και να το βγάζουν φωτογραφίες.

Εγώ έψαχνα τον άντρα μου αλλά πουθενά!
Είχε πάει απέναντι,να πάρει λουλούδια και δώρο!!!!

Αυτή ήταν η ιστορία μου και το χειρότερο έρχεται μετά από 2 μέρες όπου πεθαίνει η γιαγιά του άντρα μου και στενοχωρήθηκα τόσο πολύ που έκανα πυρετό 39,5 και με κρατήσανε άλλη μία μέρα μέσα στο νοσοκομείο!!!!

Αυτή ήταν η δική μου ιστορία τοκετού...

Ελπίζω να μην σας κούρασα.
Για 'μένα ήταν απ' τις χειρότερες εμπειρίες που έχω περάσει ποτέ στη ζωή μου!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου