Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Η ιστορία γνωριμίας με τον άντρα μου!!! (Giorgos Natsis Pelina Kontaxaki)

Η ιστορία γνωριμίας με το μωράκι μου είναι κάπως περίεργη,τουλάχιστον για 'μένα....

Το 2008 και ενώ πήγαινα Β' Λυκείου,ήμουν γενικά σε μία πολύ περίεργη φάση.
Εκείνη την περίοδο είχα χωρίσει με το πρώτο μου αγόρι (μετά από 2 χρόνια σχέσης) και μόλις έβγαινα και από την φάση της νευρικής ανορεξίας γιατί με είχε πιάσει μια ανεξήγητη τρέλα να χάσω τα κιλά που είχα και να αποδείξω σε όλους ότι μπορούσα και εγώ να γίνω κουκλάρα....

Το πρόγραμμά μου ήταν το ίδιο κάθε μέρα!!
Το πρωί πήγαινα σχολείο,γύρναγα,διάβαζα και το βράδυ έβγαινα με τους κολλητούς μου...

Τέλος πάντων,ένα απόγευμα όπως ήμασταν για καφέ,μου είπαν τα παιδιά για μία κοπέλα που είχε γνωρίσει ο ένας από το chat και με προέτρεψαν και μένα να μπω...
- "Θα σου ανεβεί το ηθικό",μου είπαν.

Ε,από τότε ψιλοέμπαινα στο forum,είχα μιλήσει με κάθε καρυδιάς καρύδι και τελικά έφτασα να μιλάω με 2 παιδιά και οι δύο Γιώργηδες.
Τους είχα δώσει μάλιστα και το msn μου για να μιλάμε!
Ο ένας μου άρεσε πολύ αλλά ο άλλος (το μωρό μου) όχι και πολύ.Με τα πολλά,ο ένας μου ζήτησε να βγούμε...Δέχτηκα νομίζοντας ότι ήταν ο άλλος που μου άρεσε...
Τελικά δεν ήταν!

Βγήκα με το μωράκι μου,τα είπαμε αλλά μέχρι εκεί.
Εμένα δεν μου πολυ άρεσε γιατί ήταν και 25 χρονών και φοβόμουν και λίγο (ξέρετε,μήπως ήθελε απλά να ρίξει την μικρούλα).


Δεν του ξανα έστειλα μήνυμα για 2 βδομάδες καθόλου.Μετά από μια βδομάδα άρχισε να με πειράζει που δεν μου είχε στείλει ούτε αυτός και του έστειλα μήνυμα.
Δεν θα το πιστέψετε αλλά την ώρα που του έστειλα μου έστειλε και αυτός στο καπάκι ότι με σκέφτεται και θέλει να βρεθούμε!!!!

Ε,όπως καταλαβαίνετε από τότε αρχίσαμε να βγαίνουμε...
Φιλικά όμως στην αρχή και τελικά μετά από 2 μήνες τα φτιάξαμε!
Μάλιστα στην μέση της χρονιάς της Γ' Λυκείου,αρχίσαμε και να μένουμε και στο ίδιο σπίτι.

Με στήριξε πάρα πολύ και στις πανελλαδικές και μάλιστα όταν πέρασα στην Πάτρα,το μωράκι μου παράτησε την δουλειά του στην Αθήνα και ήρθε μαζί μου χωρίς να το σκεφτεί ούτε μια στιγμή!



Εδώ και 3 χρόνια είμαστε μαζί,αχώριστοι και τρελά ερωτευμένοι!


Μένουμε εδώ και 2 χρόνια στην Πάτρα (όπου θα μείνουμε μόνιμα) και σε 3 μήνες θα παντρευτούμε με θρησκευτικό γάμο...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου