Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Η ιστορία γνωριμίας με τον άντρα μου!!! (Vana Kats)

Γειά και χαρά!

Η ιστορία μου ξεκίνησε ως εξής..
Ήταν 16/8/2004,μια μέρα μετά της Παναγίας και είχαμε πανηγύρι στο χωριό μου-εδώ είναι που λένε:
<<Πού σε βρήκα?!Στα πανηγύρια?!>>

Εγώ τότε δούλευα γραμματέας στον δήμο και έπρεπε να εκφωνίσω και να παρουσιάσω τα χορευτικά και τους δημάρχους-βουλευτές κτλ.Τότε έτυχε να με φλερτάρει ένα αγόρι,ο Αλέξης,που είχε έρθει με την παρέα του για να με δει.
Μετά από πολύ ώρα,αφού τέλειωσα τις υποχρεώσεις μου,βρέθηκα και 'γω στην παρέα τους...
Παρεπιπτόντως από πίσω ακριβώς βρισκόταν όλη η οικογένειά μου (μάνα-πατέρας,μη ξεχάσω την συγχωρεμένη γιαγιά μου,ο αυστηρός κριτής όλων)!
Με ρώτησαν τί ήθελα να πιω και με σύστησε στην παρέα του όπου μέσα σ' αυτήν ήταν ο Βαγγέλης (ο άντρας μου).Δεν του έδωσα σημασία,αν και μου άρεσε..
Αχ,τα πράσινά του μάτια!
Έκατσα λίγο και έφυγα.
Ο Βαγγέλης από τότε έστελνε χαιρετισμούς συνέχεια με τον Αλέξη που απλώς κάναμε παρέα.

Μια μέρα,μετά από καιρό,τέλος Οκτώβρη,έτυχε να βγούμε οι 3 μας για καφέ,για ποτό και μετά από πολλά ποτά και ο Αλέξης να έχει πάει κάπου,με πλησίασε και μου είπε ότι του άρεσω!!!
Απ' την πρώτη στιγμή που με είδε είπε:
- "Αυτή τη γυναίκα,θα την παντρευόμουν!" και...
- "Θα ήθελα να είσαι η μητέρα των παιδιών μου!"
Φυσικά εγώ γέλασα πολύ,πάρα πολύ και δεν πίστεψα κουβέντα.

Όταν κατάλαβε ο Αλέξης ότι κάτι τρέχει με 'μένα και τον Βαγγέλη,άρχισε τις που...ιές!
Να βάζει λόγια και σε 'μένα και στον Βαγγέλη!..
Σε 'μένα τον κατηγορούσε και σε αυτόν το ίδια για 'μένα!
Η ουσία ήταν να τσακωθώ με τον Βαγγέλη,να μην μιλάμε...Ενώ ήθελε ο ένας τον άλλον..!!

Κόντευαν Χριστούγεννα ως που έκανα εγώ το πρώτο βήμα και συναντηθήκαμε,τα είπαμε,τα ξεκαθαρίσαμε και καταλήξαμε στο ότι θέλουμε να είμαστε μαζί.


Αρραβωνιαστήκαμε την πρωταπριλιά του 2005,σαν ένα ψέμα αλλά ήταν η πιο μεγάλη αλήθεια μας!!!

Παντρευτήκαμε μετά από 2 χρόνια και τώρα έχουμε έναν γιο 2,5 ετών,πολύ-πολύ γλυκό!



Ελπίζω να μην σας κούρασα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου