Οι <<Μαμάδες-Μέλλουσες Μαμάδες>> δημιουργήθηκαν στο facebook και στη συνέχεια σαν Blog,τον Δεκέμβρη του 2010!
Σας περιμένουμε λοιπόν και 'σας στην όμορφη παρεϊτσα μας https://www.facebook.com/#!/groups/Mamades.MellousesMamades/
--------------------------------
E-mail επικοινωνίας:
Vivi911947@hotmail.com
--------------------------------

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Μία ιστορία που σίγουρα θα σας συγκινήσει!

Την παρακάτω ιστορία την διάβασα σε ένα site..Στις πρώτες ακόμη σειρές,δάκρυσα!
Ένιωσα την ανάγκη να σας την μεταφέρω...Είναι τα λόγια μιας γυναίκας που πέρασε αρκετά αλλά στο τέλος τα κατάφερε!

<<Μένω έγκυος αλλά μάταια χάρηκα.2μηνών με αιμοραγία στο νοσοκομείο...Το χανω χωρίς απόξεση με φριχτούς πόνους γέννας!!!!"Υπομονή,έτσι ήταν να γίνει",λέω.
Μετά απο 2 χρόνια ξαναμένω έγκυος,πετάω στα σύννεφα!!!Βλέπω την κοιλιά μου να φουσκώνει,ακούω την καρδούλα του να χτυπά..ΘΑ ΓΊΝΩ ΜΑΝΟΎΛΑ!!!
Βλέπω στ' όνειρό μου πως είμαι σε ένα εκκλησάκι που ποτέ δεν εχω δεί και κλαίω..Μια μαυροφορεμένη γυναίκα μου φέρνει ένα μωράκι,μου το δίνει στην αγκαλιά μου,σταματώ να κλαίω.Μετά απο λίγο έρχεται και μου το παίρνει και μου λέει,"Φτάνει τόσο,υπομονή να έχεις,3 φορές"!
Αυτό ήταν!Η καρδούλα σταματά να χτυπά!!!Και τότε νιώθω να χάνομαι...

"Δεν σε περίμενα,μα εσύ ήρθες,δεν θα σε έδιωχνα ποτέ μου,μα πριν καλά καταλάβω ότι σε είχα μαζί μου,έφυγες βιαστικά για ένα δικό σου ταξίδι.Από τότε που έφυγες,σε ονειρέυτηκα πολλές φορές, παρακαλούσα να ξανά 'ρθεις και σε περίμενα και ήρθες για δεύτερη φορά,ήρθες να αλλάξεις την ζωή μου!...Επιτέλους ένιωθα ολοκληρωμένη κι ας μην σε είχα δεί ακόμη...Ήμασταν ένα,εγώ κι εσύ
και όταν σε είδα και άκουσα τους χτύπους της καρδιάς σου μέσα απο μια οθόνη τηλεόρασης τότε πετούσα,όχι απλα στα σύννεφα αλλά πάνω απο αυτά.Δεν έχω ξανανιώσει έτσι ποτέ μου.Σε αγάπησα πριν δώ την μορφή σου,τα μάτια σου..Μα εσύ θέλησες και πάλι να φύγεις...

Εξακολουθούσες να είσαι μέσα μου,ήθελαν να σε πάρουνε απο εμένα...Ήμασταν ένα κι εγώ δεν ήθελα να σε δώσω κι ας είχε σταματήσει η καρδούλα σου να χτυπάει!..Σε ξεριζώσανε και σε πετάξανε σ' ένα καλάθι αχρήστων...Είχες ολοκληρωθεί,μα εγώ δεν σε είδα,δεν σε πήρα αγκαλιά...Δεν μου είπανε αν ήσουν αγόρι ή κορίτσι..Ήσουν απλά το μωρό μου.
Ένιωθα μισή...Η καρδιά μου δεν χτυπούσε,δεν υπήρχε,είχε ξεριζωθεί κι αυτή μαζί σου...Παρακαλούσα να είχα φύγει κι εγώ μαζί σου,τουλάχιστο να σε γνώριζα,να σε έβλεπα,να σε φιλούσα,να σε είχα αγκαλιά,να μην είσαι μόνο σου...
Έχει περάσει καιρός κι εγώ ακόμη περιμένω...Κι αν είναι κάτι να 'ρθει,θέλω να είσαι εσύ!Να σε κρατήσω επιτέλους και να σου πώ ότι ποτέ δεν σε ξέχασα..Θα είμαι εδώ να περιμένω
εσένα μωράκι μου!..."


Προσπαθώ να θυμηθώ στοιχεία απο τ' όνειρό μου,κάποιος στ' όνειρο ανέφερε το χωριό Προυσσός και ναί,βρίσκω την Παναγία την Προυσιώτισσα!Πηγαίνω και βρίσκομαι στον ίδιο χώρο που βρισκόμουν στο όνειρο μου!!!!!!!!!!Αυτό ήταν..Πιστεύω πως θα με βοηθήσει!!!!!
Μπαίνω στην διαδικασία των εξετάσεων..Μου βρίσκουν αντιφωσφολιπιδικό σύνδρομο και τη νόσο του λύκου-παθαίνω σοκ!Σε πιθανόν επόμενη εγκυμοσύνη μου λένε ενέσεις ηπαρίνης,σαλοσπιρ και τακτικός έλεγχος.
Μετά απο 2 χρόνια ξαναμένω έγκυος!Παρ' όλο που έκανα όμως την αγωγή,έχω ανεμβρυική κύηση!!!Πλέον δε ζώ,απλά υπάρχω!!!!Έσβησα!!!!Το έχω ξεγράψει ότι θα γίνω μαμα,ότι θα κρατήσω δικό μου μωράκι στην αγκαλιά...Όμως θυμάμαι το "3 φορές" της Παναγίας της Προυσσιώτισσας..Και μετά από 2 χρόνια,μένω για 4η φορά έγκυος!Είμαι πλέον σίγουρη..
ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΩΡΟ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΑΓΚΑΛΙΑ!!!
Ευχαριστώ την Παναγία για την κάθε μέρα που φεύγει και για την κάθε νέα που έρχεται.Ευχαριστώ γιατί έχω στην αγκαλιά μου την ΜΑΡΊΑ μου. Ευχαριστώ τον γέροντα Παίσιο που μέσα απο τα βιβλία του,μου δυνάμωσε την Πίστη μου!!!!!!!!!
Μάνα θα γίνεις,ο Κύριος όμως ξέρει το Πότε!!!!!!!!!!>>




Δεν πιστεύω πως υπάρχει άνθρωπος στη γη που διαβάζοντας αυτά τα λόγια δεν δακρύζει από λύπη και συγχρόνος χαρά.Που δεν του γεννιούνται καινούριες ελπίδες για τη ζωή..Για το μέλλον!
Συγνώμη αν τυχόν στενοχώρησα κάποιες εγκυούλες αλλά ειλικρινά χαίρομαι που μέσα από αυτά τα λόγια της συγκεκριμένης γυναίκας,σε κάποιες άλλες "άτυχες" γυναίκες,τους ξανα γεννήθηκαν οι ελπίδες!
Κορίτσια,μην το βάζετε κάτω!!!Όσα κι αν περάσετε,όσες δυσκολίες και λύπες,μην τα παρατήσετε...Η κάθε γυναίκα έχει το δικαίωμα να βιώσει τη μητρότητα..Να κρατήσει το δικό της μωρό στην αγκαλιά της,να το θηλάσει,να το πλύνει,να το κοιμήσει!!!Όσο κι αν αργεί,το καλό σίγουρα θα 'ρθει να σας βρει...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου